2009-03-18

Våren håller i sig. Har precis suttit på ballkongen och ätit scones och druckit te med älskling. Det var riktigt varmt, hade bara t-shirt på mig och det kändes nästan som att jag ville ta av mig den och sitta i bara BH. Men riktigt så varmt är det kanske inte ;)

Hanna är på väg hit och ska hälsa på. Kan tänka mig att det blir en promenad i det fina vädret!

Igår var Sabina och jag på IKEA. Först gick vi på ikano och jag köpte den rutiga kokboken, kalsonger till Olof, ett diadem, nya solbriller och present till Hanna som fyller på lördag. Sedan gick vi in på IKEA och kollade lite, jag försökte allt jag kunde att inte hitta något jag ville ha. Det gick inte så bra, men jag köpte faktiskt ingenting!

Här kommer lite bilder från våran våriga fika på ballkongen;










Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

ååh så mysigt ni hade då:)

2009-03-19 @ 00:36:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0