2009-03-18 (22.59)

Har precis kommit in med hunden från kvällsproenaden. Riktigt skönt ute nu på kvällen också. Pratade med min favoritskåning i telefonen hela tiden. Vi pratar allt för sällan, vilket resulterar i att när vi pratar så kan vi inte sluta.

Hanna var här en sväng förut och det promenad i solen med mina nya brillor och sen somnade jag i soffan. När jag vaknade hade Hanna åkt hem, haha. Då tog jag ett bad, sen lagade vi mat och nu ska vi äta kladdkaka. Det tycker jag är gott.

Imorgon ska jag åka till Norrköping och fika med Sanna och Bella. Trevligt :) Helgen är inte planerad mer än att Hanna fyller på lördag och då ska jag på kalas där. Sen blir det bowling och krogen.

Vill köpa nya jeans. Ett par ljusa slitna. Provde dom på Gina som typ alla har, men jag tyckte inte att dom satt så bra på mig. Skulle också vilja ha en vårjacka och vårskor men ekonomin säger; NO, NO!


En bakfull Andréa när hon var här för två veckor sen! Ser lite sliten ut :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

haha vad då bakfull, det är väl vanliga Andréa :P

ses om ett par timmar;)<3

2009-03-19 @ 00:34:01
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0