2009-03-17

Idag skiner solen så mycket den bara kan! Satt ute på ballkongen förut och solen värmde, så himla härligt!

Igår träffade jag Olle på stan för en fika. Blev först en mocha på expressohouse och sen vidare till Harrys för att kolla hockeyn, där blev det också en kaffe. När andra perioden var slut åkte vi hem hit för att laga mat. Det blev fläskkotletter med bakbotatis. Gött. Var så nervös hela kvällen över hockeyn och vi har inte nian så fick följa det mål för mål på aftonbladet. Så sjukt lång match. Precis i början av 6 perioden fick jag på webb-tv efter att datorn hängt sig och precis då gör SAIK mål. Då blev jag förbannad och diskade jätte våldsamt, lugnade ner mig och kollade på Gibban och gick och la mig.

Idag står det jogging på schemat, borde vara skönt med tanke på vädret, men jag har ingen lust. Väntar med det tills lite senare iaf. Nu ska jag ta med mig min bok och sätta mig på ballkongen och läsa lite!

Förlåt att jag är så tråkig och inte lägger upp några bilder, men har inga att lägga upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0