2009-03-15 (19.38)

Är hemma nu från 4 timmars konstant ätande! Först fick vi potatisgratäng och fläskfilé, svingott, har varit sugen på det i flera dagar nu! Efter det blev det kaffe och marängtårta, smarigt värre. Tur att vi var ute och gick på förmiddagen!

Ha tagit ett bad och kollar på "singing bee" nu för det går absolut inget bra på tv på söndagar. Vet inte varför men varje gång jag ser "norrlands guld" reklamen när han skriker "ooooooooooow, SKALDJURSPLATÅ" så tänker jag alltid på Olle, undra varför... Den reklamen är i övrigt ganska rolig.

Detta blev en riktig svammelblogg så jag kan ju likagärna passa på att önska Sabina lycka till på arbetsintervjun imorgon och lägga till att jag vill öppna eget med mamma. PUSS



"ooow, skaldjursplatå!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0