2009-03-14

Det blev ingen middag hos Sabina igår för Olof kände sig fortfarande hängig. Vi var hemma och spelade yatzy och kollade på film istället. Sen när vi skulle ut med Toffe på kvälsspromenaden så hamnade vi utanför Josse (hon som bodde i den här lägenheten före oss som bara flyttade till andra sidan vägen) och blev inbjuda på spelkväll. Vi gick hem och lämnade hunden och så kom vi väl dit vid typ halv 12. Rikigt trevligt var det, men det blev ganska sent och så ville inte vi sova när vi väl kom hem och det resulterade i att vi vaknade vid typ kvat över 1 idag. Nu är Olof och hunden ute på preomenad.

Idag ska jag ut och springa, skulle vilja sola också, men så orkar jag inte ta mig till stan så det kanske får vänta. Eftersom jag startade en träningsdagbok så måste jag ju följa den och inga undanflykter!

Imorgon ska vi till mamma och pappa för mamsen fyller år på måndag. Mat och massa svull väntar så jag ska nog ge mig ut och springa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0