2009-03-14 (17.40)

Nu ha jag vait duktig, sprang 5 km på 30 minuter (10 minuter snabbae än med hunden i förrgår!). Sen har jag städat hela lägenheten, dammtorkat alla hyllor, fönsterbrädor, tvn och allt det där och dammsugit, svabbat golv, rystat mattor och allt sånt. Ikväll blir det lugnt hemma, försöker komma på vad vi ska äta. Sen är det väl ikväll som de där "jag vet vad du gjorde förra lördagen" börjar, det vill jag se!

Får panik på att slutspelet är så jävla jämnt nu, LCH och SAIK vinner ju typ varannan gång. Visst att det bara är paus just nu så känns det som att Skellefteå kommer vinna när det står 3-1 till dom inför tredje perioden. Då blir det 3-3 i matcher och då MÅSTE LHC vinna nästa match, annars är vi borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0