2009-03-12

Har varit ute och sprungit nu. Det var så sjukt jobbigt för jag hade Toffe med mig och han vägrade springa så jag fick dra honom 5 km! När jag kom hem var jag så trött att jag började gråta. Nu har jag iaf duschat, ätit äggmacka och återhämtat mig från rundan till skillnad från Toffe som däckat i soffan.

Känner för en lång härligt eftermiddagsfika på stan. Ska ringa Sabina och höra om hon också är sugen. Annars blir det bara hemma dag med älskling som är sjuk.

Idag när jag var ute och joggade kom det massa jobbiga tankar i mitt huvud och jag kan inte rå för att jag mår dåligt över allt som hänt även om det snart är 3 och 2 år sedan. Jag känner mig fortfarande äcklig. Jag behöver någon att prata med men jag vill inte lägga över allt på Olof och mina vänner. Kanske borde börja gå till en psykolog, men vissa dagar mår jag ju hur bra som helst och tänker inte alls på det. Om jag skulle gå till en psykolog en dag när jag mådde bra skulle ju säkert allt komma upp igen och dagen skulle säkert bli skit. Eh, jag vet inte vad jag ska göra men det går inte att förtränga allt jag känner längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0