2009-03-11

Usch vad lat man blir när man bara går hemma hela dagarna. Det finns så mycket vettigt man skulle kunna göra, men jag orkar inte. Det enda vettiga jag gör är att söka jobb men inte fan hjälper det! Vet inte hur många jobb jag sökt och har inte fått svar från något.

Igår så snaggade jag Olof så han är korthårig och snygg igen :) Snart ska vi gå en promenad med hunden och sen ska vi åka till gymmet. Borde städa också... Kanske ska dra fram dammsugaren nu så man har det gjort. Ungefär så mycket gör jag på en hel dag. Vaknar, ger hunden mat, äter frukost, går ut med hunden, sitter vid datorn, söker jobb, bloggar, kollar på tv, går med hunden, äter lunch, sover/kollar på tv i soffan, äter mat, diskar, går ut med hunden, sover. Så långtråkigt detta börjar bli! Jag säger som han i "david after dentist" videon på youtube; "is this gonna be forever?".

Ser iaf fram emot nästa helg när Hanna fyller år. Är bjuden på kalas och sen ska vi bowla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0