2009-03-10

Idag har jag vait på stan typ hela dagen med Sabina och Hanna. Först så drack jag och Sabina det godaste gröna teet "grön passion" på ett litet barhäng i stan. Sen gick vi och kikade lite i affärerna, inne på Gina hittade vi en så jävla ful byxdess som vi va tvungna att prova och ta massa posiga bilder på. Efter det mötte vi upp Hanna vid Åhléns och så gick vi till Barista och jag drack latte för första gången i mitt liv. Haha, jag tål inte rikigt mjölk och så gillar jag inte mjölk i kaffe så jag har aldrig riktigt vågat mig på att prova. Det var faktiskt rikigt gott även om min mage inte tyckte samma sak. Satt på fiket i den mysiga soffan i typ tre timmar och tittade på folk och snackade skit. Såg massa gravida kvinnor och barnvagnar överallt, då började jag tänka på Ellen. Tänk att hon ska bli mamma och att jag ska bli tant! Är verkligen så himla glad för hennes skull. Du kommer säkert bli en toppenmamma! <3

När jag väntade på bussen hem böjade det störtsnöa och när jag kom av bussen mötte Olof och Toffe upp img vid Ica så handlade vi mat. Jag har ätit vårrullar nu. Om det slutar snöa ska jag ge mig ut och jogga när jag smält maten. Imorgon ska jag och Olof till Gymbolaget och prova på att gymma lite.


Jag och Sabina i lödags. Om du åker till korsika så länge kommer jag sakna ihjäl mig!


Mina favoritkillar i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0