2009-03-09

Jag va tvungen att ta tjuren vid hornen och mäta mig idag. Efter nästan en månad bestående av kanske max 5 träningspass, ingen tanke på vad jag stoppat i munnen och 4 helger i rad på krogen var jag tvungen för att vakna upp. Tyvärr... eller tack och lov så hade det nästan inte förändrats sen 2 februari då jag mätte mig sist. Då hade jag ju kört hårt sen i oktober med träning typ 5 dagar i veckan och kört atkins i en månad. Jag trodde att jag skulle ha gått upp allt igen och jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag står stilla i vikt och så nu. Om jag hade gått upp igen kanske jag hade blivit mer pushad att skärpa mig igen men samtidigt så är det ju självklart skönt att inte "börja om från början". Jag får helt enkelt skärpa mig ändå och hoppas på att gå ner till mitt mål jag har tills i maj. Skönt på så sätt att jag fortfarande bara har dom där 4 cm runt magen (som är viktigast för mig) kvar. Enda stället jag gått upp på var 1 cm i midja och 1 cm på låret, men det kan ju också bero på att jag inte mätte på samma ställe nu som då.

Ja men i vilket fall som helst så ska jag ta tag i träningen igen. Som jag nämde för några dagar sen så tänker jag inte börja banta igen för jag tycker det är så tråkigt och jag ÄLSKAR mat :) Men om jag kör igång med träningen och skärper mig till viss del när det gäller maten så kan jag väl iaf inte gå upp igen.

Idag har jag varit på Ica och hämtat ut mitt paket från H&M som jag väntat på sen januari. Hade beställt ett par chinos och längtade verkligen efter att få dom, jag tycker det är så vårigt och fint med sånna. Blev dock besviken för dom satt inte alls som jag hoppats på och till och med Olof tyckte att det såg ut som jobbarbyxor. Funderar på att skicka tillbaka dom, eller så måste jag ta reda på hur man bär dom snyggt :P
Jag har också varit duktig och vikt tvätt och diskat massa grejer som stått för länge i köket. Snart ska vi iväg till Toyota och fixa något och sen ska vi hem till min bror. Skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0