2009-03-06

Jag klarar inte av alfakassan, jag förstår verkligen inte vad som krävs för att få pengar från dom! Fick veta nu att dom på AMS hade gett mig helt fel information så det jag fick avslag från alfakassan för vad att jag inte fick bli medlem eftersom jag inte har något jobb. Nu ska jag skicka in någon annan blankett och abetsgivarintygen som jag äntligen fick igår. Ska också skicka in mina betyg och sen kommer det dröja 10-11 veckor innan dom kan ta beslut om jag kommer få någon ersättning eller inte. Känns så jävla ovärt med allt krångel och inte ens ha någon garanti att man kommer få något för all tid och energi man lagt ner på att försöka fixa det här. Det är väl lika bra att försöka klura ut hur man ska fylla i den där jävla blanketten som var skriven i gåtor och sen åka till biblioktket och kopiera betyg, skicka breven och väääääänta.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

hatar sånthär och människorna på AMS. dom har ingen koll och säger ena men får annat. tålamod min vän! (F) men förstår att det är jobbigt. jag fick med vänta en evighet på pengar genom AMS.



Ps.ska ändra angående pengasumman i min blogg :P

2009-03-06 @ 14:20:25
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: ellen

de suger man ska skicka in en massa jävla skit hit och dit, sen kanske man inte ens får pengar!!!!



du ska bli tant Maja bara så du vet:) OCH JAG SOM PRECIS BLIVIT SMAL:p

2009-03-07 @ 09:49:44
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0