2009-03-04

Idag känns livet ba. Gick upp, käkade frukost, borstade tänderna och gav mig sedan ut på en rikigt långpomenad med Toffe. När jag kom hem körde jag styrka och läste några kapitel i "känn pulsen slå". Nu står Olof i duschen och när han är klar där så tänker jag smita in. Sen blir det lite lunch och så ska jag försöka komma på vad jag ska köpa till Sabina som fyller år på lördag.

Imorgon kommer Hanna in och vi ska till federal och byta ut våra läksmycken. Sen ska vi sola och så antar jag att jag ska ha klurat ut vad Sabina ska få och gå en vända på stan och inhandla vad det nu kan tänkas bli.

Kan inte lägga över några bilder på den här datorn och den andra vägrar starta, men jag ville ändå visa bilder från helgen... Här kommer några jag snott:





Där ser man ju piercingen lite i ögonvrån... Och min snygga blåtira ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

hehe din lilla kleptoman,men det går jag med på:)

Tack för en toppen helg<3

2009-03-04 @ 14:34:25
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0