2009-03-04 (23.33)

Kom nyss in från kvällspromenaden med Toffe. Skönt att få lite frisk luft, har nämligen degat framför "natt på museet" med både godis, chips och dip. Inte nog med det... Innan det proppade jag mig mätt på tacos. Det var den långpomenaden det... Haha, nej nya tag imorgon! Eller vadå nya tag föresten. Jag har valt att njuta av livet nu, jag tänker inte må dåligt för att jag äter onyttigt eller stuntar i att träna en dag. Jag tänker försöka träna och äta sunt men jag vill ändå kunna unna mig en fika på stan, en svullkväll hemma eller en utekväll på stan.

Olof kommer med mycket fiffiga kommentarer han tycke att jag ska skriva här... Tex; "Olof ska ut och jaga vildsvin med fällkniv ikväll", "Olof gillar Henning Rothman", "Olof gillar Hanna och kan inte sluta prata om henne", "Sex and the city sugen älgpung" osv...

Nu har han fått sina kommentarer beviljade och nu ska vi kolla på Navy CIS och sen sova. God natt bloggen och alla läsare.



The handsome couple. Kolla datumet, här hade vi precis träffats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0