2009-03-03

Har hållt på och krångla med Benny/Lisa/Kolmården hela morgonen och jag ahr varit förbannad på att folk inte håller vad dom lovar. Nu har det ändå löst sig och vi ska till Kolmården idag och ta bort snorpan. Usch vad konstigt det börja kännas nu, idag är verkligen sista gången jag ska få se henne, borsta på henne och sen är hon helt borta för alltid. Jag har ju inte haft henne så länge, men det känns jobbigt ändå fast att jag vet att det är det rätta att göra för alla.

Försöker koppla bort det och lyssna på glad musik. Bästa party- och humörhöjar låten just nu är Beyoncé med single ladies.

Är arg på vädret idag också fast att solen skiner så mycket den bara kan. Men igår var det snöstorm och det var helt vitt ute, idag är det baa slask överallt och imorgon är väl allt borta för att kasta på ny snö på torsdag. Känns som att det har hållit på så här i flera veckor.

Nej, nu ska jag fixa innan vi ska åka upp till Kolmården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0