2009-03-02 (18.41)

Illamåendet har inte gått över, men det känns bättre nu. Vill verkligen inte bli sjuk, men känner mig trött, hängig, frusen och har ont i huvudet utöver illamåendet. Inget vidare, men Olof lagar mat åt mig så får jag kolla på gamla avsnitt av how i met your mother och 2½ män. Det är snällt det. Har läst lite i "känn pulsen slå" som jag köpte på bokrean. Fast att den är sjukt bra och jag egentligen inte vill lägga ifrån mig den så lärde jag mig när jag läste "vingklippt ängel" att om jag läser för mycket åt gången så blir jag helt ledsen och mår skit för att hennes historia är så stark. Nu blir det bara något kapitel åt gången. Om ni inte läst böckerna så rekomenderar jag dom strakt ändå. Första boken är "vingklippt ängel" och andra boken heter då "känn pulsen slå" och är skrivna av Berny Pålsson.

Har sökt jobb idag också och skickat mail till min handledare på AMS. Det börjar bli mer än tråkigt att gå hemma. Någon dag i veckan blir det att gå ner på stan och söka också. Under tiden så måste jag styra upp allt med alfakassan så jag får mina pengar där ifrån.

Imorgon är det föresten dags. Ja, om inte dom på kolmården ändrar sig till torsdag. Hade nämligen fått uppgifter om att Wilma ska tas bort torsdag den 3 mars. Den 3 mars är ju imorgon och då är det tisdag. Jag får inte tag i kolmården så jag vet inte om jag ska dit imorgon eller på torsdag, men mitt polle har i vilket fall som helst inte lång tid kvar att leva. Sorgligt, men skönt ändå.


Requiescat in pace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0