2009-06-30

Nu är vi hemma i Linköping igen. Har haft det supermysigt i mormor och morfars hus. Först när jag och älskling kom dit så blev det bara att dricka cola och ligga i skuggan och lyssna på musik. Efter dusch och fix med maten så kom dom andra och så grillade vi och drack vin. Tack för en underbar kväll! Idag så stannade vi till hos mamma och pappa och så gick mamma och jag ner och badade. Det var skönt efter att ha legat i solen halva dagen. Ikväll ska vi äta pizza, det var evigheter sen, smarrigt värre :)


Hunden "badar"



MAT



Mina söta tjejor!

Haha, mitt linne blåser upp så jag ser ut att ha en boll under tröjan ;)

<3



Sallad som mormors höna pöna började hacka i när vi vände ryggarna till!

När det blev så här mörk gick vi in och vissa fortsatte dricka vin ur kaffemuggar

Kommentarer
Postat av: S

det såg trevligt ut, mycket mysigt!:)

2009-07-01 @ 00:20:51
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0