2009-06-26

Hurra för att betala räkningar. Här har jag gått och längtat efter min lön sen typ i april och idag kom den och nu är den ett minne blott. Skit, det känns apa, men samtidigt skönt att jag kan hjälpa till att betala det viktigaste. Jag som VERKLIGEN behöver nya skor också... Jag har lite pengar kvar men fan! Usch det här var inte så kul. Har i alla fall fått mitt löshår idag. Provade att sätta i det nyss och fick mig ett gott skratt. Det kan nog vara en fördel om jag plattade mitt eget hår innan jag sätter i det andra ;) Inte direkt oväntat.

Idag så ska jag städa lägenheten, åka och handla present till Olof bror och brorson och så lite mat också. Sen i eftermiddag kommer Olofs föräldrar. Nu tänkte jag vara snäll att börja städa lägenheten eftersom inte Olof sovit något i natt och han fortfarande var vaken när jag vaknade vid 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0