2009-06-26 (13.22)

Lägenheten är så gott som städad nu. Har putsat alla fönster, sammtorkat, dammsugit, diskat, städat toaletten, dammsugit soffan och allt sånt. Nu är det bara att dammsuga sovrummet och bädda sängen kvar, men det är lite svårt när Olof ligger därinne och försöker sova. Jag har säkert väckt honom med dammsugaren, men jag ska försöka låta honom sova en stund till så han orkar med att leva tills ikväll. Tycker så jävla synd om honom, jag har aldrig haft svårt att sova och han ligger vaken nätterna igenom titt som tätt, det måste vara grymt jobbigt. Älsklingen har i alla fall kommit in på en utbildning till hösten, massa grattis till det babe!


Längtar tillbaka till Gran canaria när jag tittar på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0