2009-06-25

Fy faaaaan vad trött jag är! Har precis tvingat mig upp ur sängen för jag lovade att ringa och väcka min bror vid 10. Idag ska han och jag åka till Norrköping och spela minigolf (jag vet att jag lovad mig själv att inte göra det, men ibland måste man ju ställa upp på andra). Sen ska jag träffa lite infödingar i alla fall Sanna, sen har jag inte hört så mycket från dom andra norrköpingsborna, men det löser sig väl under dagen. En sak som dock bekymrar mig är att min lön inte kommit in än, men bror min brukar vara rätt snäll så kan säkert låna lite av han tills imorgon!

Igår var föresten en toppen dag! Först så åkte vi ju till mormor och morfar och åt typ konstant kändes det som. När vi kom därifrån så hann vi precis komma upp på mamma och pappas terass när Olle ringde och sa att vi skulle komma och grilla hos honom. Sagt och gjort. Efter en väldigt god middag som Olle bjudit på så åkte vi in till Linköping för att möta upp ltie annat folk och ta en öl på 55an. Tyvärr så blev det lite halvtrist stämning framåt natten så jag gjorde nog det kloka valet att åka hem vid 1 så jag inte skulle blivit ännu mer trött idag.

          


Oj, jag glömde nästan att berätta att jag fick veta att jag ska får jobba nästa vecka på Arvika festivalen, kanske på Hultsfred och sen på Hultsfred när Metallica spelar där. Arvika är i alla fall helt spikat så dit åker jag på onsdag!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0