2009-06-25 (21.07)

Hemma nu och helt slut. Har verkligen varit en heldag i Norrköping. Först så krossade jag brorsan i minigolf innan vi gick och mötte upp Sanna för att käka lunch. Efter lunchen blev det en snabb sväng på stan där vi passade på att prova massa maskerad masker och skratta ihjäl oss (lägger upp bilder på det när Sanna skickat dom till mig). När vi kände oss klara där så köpte vi jordgubbar och gick upp till Folkparken för att möta upp Bella. Det blev en omgång kubb innan Calle åkte hem och vi la oss och solade. Efter ett tag kom även Mathias dit och så spelade vi lite mer kubb. När solen började försvinna bakom trädtopparna så gick vi till Coffe house och tog en cola innan jag satte mig på tåget. Nu har jag precis käkat middag och vill bara dö i soffan en sväng innan det blir kvälls promme med hunden. Imorgon kommer svärmor och svärfar och så ska vi till stan och köpa nya skor för mina bästa gick sönder idag!















Kommentarer
Postat av: S

Tack för denna härliga dag:D<3

2009-06-25 @ 22:01:13
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0