2009-06-23 (21.39)

Fan vad sommaren är  underbar! Man får ny energi och det finns så mycket man kan göra när det är sånt här väder. Imorgon ska vi ju iväg hela dagen, på torsdag kanske det blir Norrköping och på fredag ska jag träffa Sabina, på lördag ska de antagligen bli utgång i Linköping och tjohoo vad det händer grejer :) Passar rätt bra med lön på torsdag kan jag tala om! Nu ska jag ge mig ut på en kvällspromenad runt ån med hunden och så ska jag försöka komma i säng skapligt så jag kan pallra mig upp ur sängen innan det blivit superhett ute så jag kan jogga.


Schtek!

Kommentarer
Postat av: S

stekigt var det ja;) haha vissa dagar är verkligen fartfyllda så att man inte hänger med inte vad som händer alla gånger:) har nu skickat kedjebrev till folket om torsdagen, hoppas man får svar snart:) du är nog brunare än mej nu :P<3

2009-06-23 @ 22:28:36
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0