2009-06-23 (17.05)

Nu tror jag att jag fått tillräckligt med sol för dagen. Känner att huvudvärken börjar smyga sig på... Kan ha en hel del att göra med att jag inte druckit så mycket idag och det kan man ju tyvärr inte ta ikapp i efterhand. Har fått bättra på brännan en hel del och resten av veckan ska ju också bli toppen så det är bara att steka vidare ;)

Imorgon ska vi åka till mormor och morfar och äta lunch, efter det har jag planerat att bada i Boren innan vi ska hem till mor och far och antingen grilla där eller bara ta en fördrink innan vi går upp till Olle för att grilla. Det beror på lite om Olle kommer ifrån jobbet som han ska. Men det ska i alla fall bli trevligt med en liten utflykt till Borensberg! På kvällen kan det bli utgång i Linköping också, får se om man hänkar på!


Utsikt över Boren

Nej, nu ska jag börja göra köttbullar som jag tänkte frysa in och äta lite av idag. Sen ska jag klippa håret på älsklingen och ikväll blir det stavgång runt ån när tempraturen sjunkit några grader :)

Puss på sommaren!

Kommentarer
Postat av: S

vilken solig dag du haft;) nu är du väl brunare än mej :P du vill inte komma till nrkpg för att mysa i folkparken med picknick med mej annars ta det nån dag nästa vecka beroende på hur vädret är då:)<3

2009-06-23 @ 19:45:46
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0