2009-06-22

Sitter här och försöker få i mig lite vatten innan jag ska ge mig ut och jogga. Är helt seg i kroppen och känner verkligen inte för att ge mig ut, men det är ju så mycket skönare när man kommer hem. Då är man dessutom pigg och fräsch för att hitta på något annat sen. Idag KANSKE, KANSKE, Andréa kommer hit. Hon är nämligen i Sthlm med sin grabb och skulle förmodligen stanna till här på vägen hem, idag eller imorgon. Jag dör lite inombord när jag inte får träffa henne som jag ska. Sist vi sågs var i februari. Men om allt går som planerat kommer vi ses både idag eller imorgon, sen kommer hon upp den 10 juli och sen ska jag ner och hälsa på henne någon helg i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0