2009-06-22 (17.24)

Jag skjuter upp mina planer för vädret. Det har varit väldigt skönt ute idag så jag har legat och stekt på balkongen. Har varit och handlat mat också sen har vi tvättstugan så har sprungit upp och ner där lite. Blev dock besviken när jag stressade i tvättstugan för att hinna upp till SATC och upptäckte att det inte är idag (har inte kollat om det kommer vara så länge eller om det bara är idag, men blev i alla fall sur). Skulle egentligen städat och fixat naglarna och så idag, men det kan jag göra imorgon om jag inte får ett ryck och orkar med det senare. Har föresten inte hört något från min skånevän så jag antar att hon inte kommer idag. Ikväll blir det PW med stavarna jag fick av svärfar. Har ätit kanelgifflar idag så det blir träningspass ggr två idag! Det är föresten väldigt jobbigt att springa när det är varmt!!


Var är ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0