2009-06-19

Ska det vara sånt här väder på midsommar så kan man ju lika gärna sitta vid datorn... Typiskt midsommar väder, fast vi har i alla fall uppehåll. Har gjort en midsommarstång och bundit huvudkransar (min blev förstor så jag gav den till hunden). Vi har också ätit jordgubbstårta ute på altanen och jag tvingade mig själv att sitta i midsommarklänningen enbart, men direkt efter fikat blev det på med strumpor, jeans och kofta, burr! Sist vi var här uppe var det ju kanonväder, fattar inte varför midsommar alltid ska vara så jävla kallt! Har sagt att jag ska bada idag, men tror att jag bryter det löftet. Ikväll ska vi grilla och så blir det kanske brännboll. Förra året tog jag den snyggaste enhandslyran när jag stod och rökte, får se om jag lyckas med något sånt snitsigt i år igen ;)

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPPA!

Kommentarer
Postat av: S

Glad Midsommar på dej med:) Hoppas att du har det bra där på Vätö:)

2009-06-20 @ 15:48:15
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0