2009-06-17

jaha, här går det tydligen inte att lägga upp inlägg... Skrev ett på förmiddagen, men såg nu att det inte kommit upp. Har i alla fall varit i Norrköping hela långa dagen. Har varit supermysigt! Först så mötte Sanna upp mig vid resecentrum och så knallade vi upp på stan och mötte Bella, Emil, Fia och hennes mamma. Satt där och snackade lite och sen blev det en snabbsväng på stan innan Bella skulle hem och vi andra (jag, Sann och Emil) gick och spelade minigolf. Jag har tjatat om att jag vill göra det jättelänge men det har inte blivit av. Idag fick jag i alla fall till slut göra det. Hade tyvärr glömt bort hur jävla förbannad man blir när man missar så jag lovade mig själv och dom andra att jag inte skulle dra med dom på något sånt igen. Efter minigolfen gick vi till Sibylla och åt glass och sen åkte Emil hem. När bara jag och Sanna var kvar så gick vi till Coffe house och tog en kaffe och toast. Efter det tog vi en promenad genom stan innan jag satte mig på tåget och åkte hem. Nu ska jag avnjuta en sen middag!


Haha, snyggingarna!

Fokus Emil!

Sanna med hennes söta skor!

Man ser ju inte vad det står så ingen behöver veta vem som förlora, haha

Kommentarer
Postat av: S

Tack för en jättemysig dag!!<3

2009-06-17 @ 22:32:18
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0