2009-06-16

Fortsättning på jobbansökan

Jag var tvungen att svara på det mailet jag fick igår och skriva att jag faktiskt hade treårig utbildning och erfarenhet av jobb i butik och fick detta till svar:

förlåt att  vi tog din ansökan med alla andra.
Vi har fått på en dag 84 ansökan .
vi ber om ursäkt att du har fåt fel svar från oss, tyvär jag har anställt en tjeje.
Vi önskar  dig lycka till om du vill att  vi behåller din cv att vi hör av oss eftersom den nya tjejen är på prov
MVH Touch Feeling

Fortfarande en massa grammatiska fel osv, men tyckte det var bra att dom i alla fall svarade och bad om ursäkt :)

Nu ska jag bege mig till AMS och fortsätta söka jobb... puuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0