2009-06-14 (23.01)

Sitter och tittat på massa bilder på datorn, finns så mycket kul och så ångrar man att man inte tog fler kort förut så nu ska jag fasen bli bättre på det. En sak som jag verkligen tänker mycket på när jag ser kort på mig själv (eller ser mig i spegeln) är att min piercing i medusan är sne. Jag hade turen att träffa på han som piercade mig där på Palace i fredags och jag klagade direkt. Han bad om ursäkt och sa att han kunde sticka om den gratis + att jag skulle få en valfri piercing till som plåster på såren. Nu är det ju så att en gratis piercing inte skulle sitta fel och en rak piercing i medusan skulle jag inte heller direkt klaga på. Tyvärr är det dock så att jag är sjukt nålrädd och piercingen i medusan är bland de värsta smärtor jag varit med om så jag vet inte om det är värt att göra det + att man typ inte kan prata eller ens öppna munnen normalt på typ en vecka. Vad fan ska jag göra nu då?


För er som inte visste eller tänkt på att den är sne innan så har ni ett ganska tydligt bevis här

Kommentarer
Postat av: Zandra

god morgon raring!

sovit gott? vad gör du idag?

2009-06-15 @ 08:53:02
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0