2009-06-11

Vad skönt det är att inte göra någonting ibland. Oftast blir jag bara uttråkad och rastlös. Men när man själv inte känner för att göra ett piss så är det rätt skönt att slippa också :) Idag ska jag träna och det är ungefär det jag planerat. Sitter fortfarande i morgonrock och bara myser. Skulle kanske åkt till Norrköping idag när dom har utspring alla treor, men jag känner inte för det så jag stannar hemma :) Imorgon kanske det blir utgång i Linköping när alla tar studenten här istället.

Blir nog föresten Vätö på midsommar så kommer Maja i början på juli istället, eller slutet på juni, huvudsaken är att jag får träffa henne snart. Var på tok för länge sedan sist!


Maja och jag :)

Kommentarer
Postat av: S

annars kan du komma imorgon till nrkpg, då ska bella, jag ut..emelie, emil med sina vänner hänger nog på med tror jag :)<3

2009-06-11 @ 15:12:09
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin bild & blogg :)

2009-06-11 @ 16:54:30
URL: http://norstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0