2009-06-11 (19.44)

Idag har jag och älsklingen varit ute på en liten biltur bara för att ha något att göra. Åkte runt i skogen bland massa små torp och sommarstugor och när vi åkte runt där så kom vi på att det skulle ju vara mysigt om man hade haft picknick med sig så man kunde göra ett stop och fika och så. Nu hade vi ju inte det men när vi kom hem så åkte vi och köpte revbensspjäll och åt det till middag. Lyxigt värre! Valde också att ha min "godisdag" idag så nu sitter jag och snaskar godis och väntar på att "super size vs super skinny" ska börja. Efter det blir det att hoppa upp på orbitrecen för idag har jag inte varit ute och joggat. Föresten, nu blev det ju kanske skönt väder såhär framåt kvällen så jag kanske ger mig ut och joggar istället. Vi får se vad jag känner mig sugen på!

Puss på min älskling för du är underbar


Candy!



Såg idag på affären att dom gjort en sån här tidning, vad ska man tycka om det då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0