2009-06-10 (22.54)

Sitter och väntar på att SATC ska börja. Är trött och kommer säker somna tidigt ikväll om man jämnför med hur det blivit på sista tiden. Har rusat runt på stan med Sabina hela långa dagen och provat kläder och fikat. Köpte faktiskt 3 toppar på H&M rean, riktigt billigt och så var dom riktigt snygga också. Orkade inte ta kort när jag provade dom, men det kommer väl. Köpte en skjuorta och ett linne till Olof också, somrigt som jag tyckte han kunde snygga till sig i någon dag (typ midsommar). När vi kom hem från stan så lagade jag och Sabina hemmagjorda köttbullar, potatis och sås. Mycket gott tyckte jag som inte ätit sedan frukost och dessutom hade dubbelt träningspass på förmiddagen! Till maten blev det ett par glas vin och sen åkte Sabina hem. Nu ska jag placera mig framför tvn.






Kommentarer
Postat av: S

vilken mysdag ni haft. topparna var fina och ser framemot att se dom på live ;)<3

2009-06-10 @ 23:44:05
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: zandra

hejsan.. kikar in här:) allt bra med dig?

2009-06-11 @ 10:15:50
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0