2009-06-09

Tidsdödare.

Sitter här hemma och väntar på att Hanna ska komma för vi ska ut på äventyp idag. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi pratade om minigolf. Vad som helst som man inte gör varje dag skulle ju vara kul att göra eftersom båda går hemma och är arbetslösa så med andra ord gör vi ingenting om dagarna vilket ger oss tillfälle att om man bara gör NÅGOT så är det ett äventyr för oss.

För att döda tid innan hon kommer hit så har jag byt ut lite piercingar och pillat med min ring i typ en halvtimme, men jag får fan inte i kulan! Sen har jag såklart tagit lite kort på mig själv, hehe och så sjunger jag för full hals till "Sister Hazel - Your Winter"


Jävla kula, vill ha i ringen nu!

Tappade tålamodet så det får bli stav ett tag till

... och så satte jag i dom här örhängena för första gången på länge :)

Kommentarer
Postat av: Calle Nyman

Jag har en sån ringtång om du vill låna...

2009-06-09 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0