2009-06-09 (19.03)

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Olof, som är här nu med
3. Hur lång är du? 176
4. Vilken var den senaste film du sett? miss march tror jag
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nu är det lite sent att hitt på något så du behöver inte komma hit, de verkar ha fullt upp med annat" till Hanna
7. Vad är dagens planer? Äta mat och gå runt ån
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på till vem, vill jag något vitkigt ringer jag alltid
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna och bruna
12. När vaknade du idag? typ halv 12
13. Har du någon gång hittat en katt? Neej, det tror jag inte
14. Vilken är din favoritplats? Uromlands i en solstol
15. Vilken plats föredrar du minst? Stan när det är smockat med folk
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning, men jag hoppas jag är rik
17. Vad skrämde dig som barn? Pappas "mördaren, godnattsagor"
18. Vem fick dig att skratta senast? Olof
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tror så, men hade några förut
20. Har du stationär eller bärbar dator? En av varje
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, det har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja :)
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte, men jag gillar choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skaffa en vovve till
29. Tycker du om kinamat? Jo då
30. Tycker du om kaffe? Ja, men bara när man fikar
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Mmm :)
35. Är du en beroendemänniska? Ja, kanske det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja!
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp ett par gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och inredning
42. Äger du dyra smycken? Några, men inte asdyra
43. Har du någon gång testat narkotika? Jag har rökt på, men inget jag gör om
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Äpple
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte, Andréa tror jag
46. Välj ett ärr på din kropp? Skulle nog bli det jag hatar mest ,14 cm på magen!
47. Vad har du för ringsignal? Barnekad ladys - One week
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, mamma kanske har
49. Flirtar du mycket? Jag är nog ganska flörtig, men bara på skoj
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Det skulle jag kanske klara med lite hjälp
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu tror jag
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. Bara om jag åker buss
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Cosmopolitan
56. Dansar du i bilen? Om jag är på humör
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jobben jag sökte igår
59. När var du i kyrkan senast? Studentdagen
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill

Kommentarer
Postat av: S

haha, jag gör nog denna listan inom kort:P

2009-06-09 @ 22:03:16
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0