2009-06-08 (19.34)

Idag har jag fan inte gjort ett piss känns det som. Var nere på stan en sväng på banken, men det tog ju typ 5 minuter, resten av dagen har jag bara legat i soffan och degat. Är sugen på att hitta på något ikväll. Skulle vara jättekul att åka till Norrköping och festa ikväll eftersom det är studentvecka och så spelar Maskinen på Otten ikväll. Det är kanske inte direkt mitt favvoband, men det skulle nog var rätt bra röj. Tyvärr så fick jag veta att dom spelade ikväll för typ 5 minuter sen så det är ju lite i sista sekund, plus att jag egentligen inte har pengar till att göra sånt! Det får bli tv-kväll idag med, mommas boys klockan 8 ;)


Saknar uteserveringar i Norrköping med folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0