2009-06-08 (13.22)

Mamma och jag har planer på att öppna en egen blomsterbutik. Det skulle vara jättekul, men det skulle innebära en jävla massa jobb och ingen säker inkomst på ett par år i alla fall. Men om det skulle lyckas och om vi faktiskt skulle öppna en så gör det mig inte så mycket om man inte tjänar stora pengar första året, bara jag har något att göra som jag trivs med och något som är mitt eget som jag alltid kommer ha med mig. Känns som en dröm som är på väg att gå i uppfyllelse. Nu vet jag i alla fall vad jag ska göra en del av sommaren; kolla upp allt som behövs innan man sätter igång dvs. utbildningar (ekonomi, bokföring och sånt), lokal, priser och ja allt sånt! Hoppas det här går vägen!


Haha, jag har typ inga bilder på mig och mamsen, vi ser ju galna ut båda två :)

Kommentarer
Postat av: ellen öberg

så kan du anställa mig när ni har kommit i rullning och börjat tjäna pengar:)

2009-06-08 @ 13:40:35
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: S

ååh vad roligt! önskar er alla lycka till:D ni är jättefina på kortet:)

2009-06-08 @ 13:48:02
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0