2009-06-07 (14.28)

Vaknade av ett samtal idag. Det var min tatuerare som ringde och det första jag tänkte var "faaaaan" för jag har nämligen en tatueringstid på tisdag som jag inte kan ta och inte avbokat så jag tyckte att det var smått pinsamt om jag skulle behöva avboka den två dagar före. Det skulle kännas ganska oseriöst, men på något vänster så var det väl inte meningen att jag skulle ta tiden för nu var nämligen han tvungen att avboka. Skönt, för då slipper jag ha ångest över det och sen behöver jag ju inte skämmas nästa gång jag går in och ska boka om tiden när jag faktiskt har pengar så jag kan göra den. Man skulle kunna säga att det inte var tänkt att jag skulle göra den nu. Känns riktigt bra för jag vet att jag bara skulle gå runt och tänkas på det eftersom jag så gärna vill ha den och väntat på tiden så länge och så skulle jag säkert ångra att jag inte gjorde den, men nu så blev ju allt bra till sist!

Kommentarer
Postat av: S

min vän johanna gjorde min blogg. kan be henne att hjälpa dej isf:) annars gjorde bella om sin blogg precis, fråga henne med :) för jag är för trög att fatta koderna:P

2009-06-07 @ 16:51:34
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0