2009-06-06

Är hemma igen nu. Igår käkade vi middag hos mamma och pappa sen gick jag ner till Gästis i Borensberg med Olle och Johanna och tog en öl, riktigt trevligt! Idag har vi varit ute och gått med släkten längst en vandringsled uppei skogen, käkat korv och fiskat. Efter utflykten åkte vi hem till farmor och åt mat och massa fika, struntade i "dra ner på kolhydrater" idag för hade jag gjort det hade jag fått svälta för vi åt nämligen morotsoppa och bröd ;) Nu är jag fruktansvärt trött, blir bara att dega i soffan. Skulle ha kollat Sverige- Danmark om det inte vore så att vi inte hade 6an, men jag klarar mig nog rätt bra ändå, fotboll är inte min favoritsport!


Utsikt från uteserveringen på Gästis

Olle spanar in menyn för att se om dom har bättre mat än där han jobbar

Ut i skogen ska vi gå







Älskling





Fika i sverigefärger dagen till ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0