2009-06-06 (20.37)

Är så sugen på att göra iordning här hemma, få in lite färg i lägenheten, den är så svart / vit nu. Jag vill ha textiler i glada somriga färger till vardagsrummet, fler lampor, måla om i köket och hallen, byta handdag på skåpen i köket, köpa nytt matbord, få upp duschdraperi och fina textiler i badrummet och sen måste jag fan få tag i en helkroppsspegel! Det finns verkligen massor jag vill lägga pengar på, men jag har inte ett öre att spendera på annat än vad vi absolut måste ha och okej om man visste att det var så en månad, men nu känns det som att det kommer vara så här för alltid. Jag vill ha råd att göra lägenheten trivsam, jag mår psykiskt dåligt om jag inte trivs där jag bor. Nu trivs jag visserligen med läget, älsklingen och allt så, men jag måste få tillfredställa ögat med inredningen för att må riktigt bra. Men hur som helst så blir man väl lite halvstörd när man går hemma hela dagarna utan inkomst och lever som jag vet inte vad. Är glad att vi i alla fall hitills haft råd att ens bo kvar här! Förhoppningsvis kommer vi ur den här svackan snart och slipper gå på sparlåga!


Vill få in sommaren i lägeneten!

Kommentarer
Postat av: ellen

varför har man inte obegränsat med pengaqr så man kan få sitt hem som man vill? hehe

2009-06-06 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0