2009-06-05

Börjar tröttna på det här vädret! För ett år sedan var det som tur var mycket bättre väder och om jag fick välja mellan att ha fint väder det här datumet i år eller förra året så gör det mig inte så mycket att det regnar idag. Idag är det nämligen exakt ett år sedan vi hade var avslutning på florist, dagen innan vår student som föresten också lyckades få kanonväder! Jag får nöja mig med det, för tänk vad trist det hade varit att ta studenten i sånt här ruggväder, inte särskillt kul!


Floristerna


Josie, Sofia, Maja, Andréa


HV3


Så här fint väder hade vi vid vårt utspring!


... och var fan är min familj?


Visa hattarna!

Kommentarer
Postat av: S

Vi hade verkligen allting toppen. Men nu blev det väl lite fel :P "visa pattarna" skrek vi ju! haha! Grattis på ett årsdagen ;)<3

2009-06-05 @ 11:42:06
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0