2009-06-04

Det går rätt snabbt att vända på dygnet åt fel håll tydligen. Hade ju i alla fall vänt tillbaka det ganska bra för ett par dagar sen, men nu så vaknade jag av en jävla gräsklippare och tvingade mig upp vid 11. Har diskat och gett hunden mat, ska vänta någon halvtimme till innan jag tar på mig promenadskorna och går runt ån. Ska köra lite styrka sen också eftersom vi inte köpt något gymkort ännu. Sen funderar jag på att ta min godis dag idag eftersom vi ska iväg imorgon och på lördag. Men får se hur sugen jag är, det är ju rätt onödigt att äta godis bara för att man får fast man inte är sugen. Lovade Sanna också att jag skulle lägga upp en bild på hur fräsch jag var när jag gått runt ån i 28 grader!





Idag är det nog i alla fall behagligare ute!

Kommentarer
Postat av: S

vilken pudding ;)<3

2009-06-04 @ 14:59:24
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0