2009-06-03 (00.19)

Okej, det är visst inte den 3/6 längre, men vad fan jag är ju fortfarande vaken så jag räknar det inte som en ny dag...

Men god afton, eller god natt bloggen! Idag har jag ,som jag skrev förut, varit i Norrköping och träffat på lite gamla klasskompisar fårn gymnasiet och så. Först mötte Sanna upp mig vid resecentrum när jag kom med tåget och så gick vi upp till coffe house och tog en fika tillsammans med Emil. När vi frysit tillräckligt (eftersom det enligt mig är krav på att sitta ute där) så gick vi till lucky 7 och kollade på piercingsmycken, tyvärr, eller lyckligtvis, så har dom inte så snygga piercingar där så jag köpte ingenting. Vi vandrade istället tillbaka ner på stan och Emil avvek för att spela match. Jag och Sanna gick runt och kollade på lite skor och sen försökte jag hitta en försen födelsedagspresent till min köre bror som jag ska träffa på fredag. Hittade inget i Norrköping, men vet vad jag ska köpa så vi får stanna till i stan innan vi åker till Borensberg på fredag. I vilket fall som helst så kom Bella ner på stan lite senare så då blev det en fika till på coffe house. Hälsade på några andra välkända ansikten när jag var där, bland annat min kusin Tim, Öva (en gammal hockeykille som vi umgicks med i ettan), Amanda som jag gick i samma klass som och så tror jag minsann att jag såg Emelie som också gick florist med oss, men hann aldrig heja på henne för hon hurtade förbi med musik i öronen.

När jag kom hem så hade älsklingen lagat mat åt mig så då blev det middag och så Roomservice innan jag ställde mig på orbin och sen hoppade jag in i duschen. Blev dödsseg efter träningen, men har tyvärr kommit in i andra andingen när det börjar bli dags att gå och lägga sig. Men nu har jag svamlat tillräckligt!


Kommentarer
Postat av: S

det var jättekul att ses. får bli bättre på det verkligen! Saknar dej redan:)<3

2009-06-04 @ 15:00:47
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0