2009-06-01

Jaha, då har jag börjat mitt nya liv med att gå runt ån i 28 grader! Var svettigare när jag kom hem än vad jag brukar vara när jag varit ute och joggat. Mucho färscht! Har i alla fall käkat lite frukost, duschat och smörjt in mig med solskyddskräm nu för om en stund ska jag ta bussen ner på stan och sola i trädgårdsföreningen med Hanna. Innan jag åker måste jag bara komma på vad jag ska ha på mig för jag vill helst inte ligga i bikini bland alla människor så det blir shorts och sen måste jag ha något bra linne som det blir bra bränna av, typ en tubtop. Bra, nu kom jag på exakt vad jag ska ha på mig samtidigt som jag skrev det :P  Nej, kanske ska klä på mig, packa ner en filt och vatten och så springa förbi affären och köpa lite frukt innan bussen går. Ha en skön dag :)

Kommentarer
Postat av: S

haha bra att du kom på dagens outfit medan du bloggar :P

2009-06-01 @ 12:48:41
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0