2009-07-29 (22.39)

Nu är jag och älsklingen uppe i Täb hos svärföräldrarna. Ska gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp vid typ halv 4! Kommer garanterat sova som en stock i bilen upp till Östersund... Om inte Linda vill att jag ska sitta fram och hålla henne vaken hela resan ;)

Har inte så mycket mer på hjärtat, har fått världens skoskav av mina nya skor. Alltid när jag köper tygskor så köper jag lite små så dom töjer sig efter foten. Dom brukar ju sitta bra efter ett par veckor, men första tiden är verkligen en pina! Var inne på Täby centrum en snabbis idag med, köpte ny fondation, hårspray och ett diadem. Skulle kolla efter nya glasögon för mina blev överkörda här om dagen. Hittade dock inga snygga, får se vad Östersund har att erbjuda!

Kommer antagligen inte ha möjlighet att blogga i helgen, så ni får ha en bra helg så skriver jag igen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0