2009-07-25

Det blev en ganska tidigt men väldans trevlig kväll igår. Kvällen började då hos Bella där vi fick bål. Sen satt vi ute på balkongen och pratade och drack öl. Framåt halv 11 åkte vi ner till stan och så mötte jag upp Hanna. Vi kom in på Palace precis i tid innan köerna kom och innan inträdet höjdes. Satt ute typ hela kvällen, gick in och dansade lite till ett spanskt liveband men det var ingen höjdare. Kändes inte riktigt som kvällen hade så mycket mer att bjuda på så vid halv 1 gick jag och Hanna och käkade och sen följde Emil och Sanna oss ner till resecentrum där vi väntade på Olof. Det kanske inte är så kul för er som läser som inte känner mina vänner att förstå det roliga i vissa saker, men måste ändå få berätta några höjdpunkter från när vi väntade på älsklingen;

"Av någon anledning började vi disskutera i vilket landskap Umeå ligger i. Jag sa promt att det var Västerbotten medan Emil skrattade högt åt mig och sa att det gjorde det verkligen inte. Jag stod dock på mig och värgade låta honom få mig att tro något annat. Han sa att det ine kunde vara västerbotten för det ligger mot Norge och då frågade jag honom om det kanske var så att det låg i "Österbotten" och det tyckte han att det gjorde. Då var det min tur att skratta eftersom det inte ens finns ett landskap som heter så. Till slut fick jag skicka ett sms till 118100 och fråga i vilker landskap Umeå låg. Jag hade såklart rätt men Emil trodde ändå inte på mig..."

"Ett inträrnskämt mellan mig och Hanna 'Barakuda' kom upp och Emil utropar direkt 'Åh, fan, Barakudatriangeln!' Återigen fick jag mig ett gott skratt och lämnade platsen med ett leende på läpparna..."

Kommentarer
Postat av: S

hahaha vad roligt jag hade då ni snacka om det och Emil är ju för rolig ibland asså:P

2009-07-25 @ 15:53:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0