2009-07-23 (21.16)

Är riktigt pepp på morgondagen! På dagen blir det att åka ner på stan för att se om jag kan hitta något att ha på mig på kvällen och så in på systemet och så. Sen blir det hem och fixa naglarna, käka, sminka mig och allt sånt. Vid 5 åker jag till Norrköping för att möta upp Sanna och åka till Bella för att fira hennes 20års dag. Tror att det kommer bli toppen!

Just nu överväger jag jogga vs. slänga mig i soffan. Borde ge mig ut så jag tror nog fan att jag ska ta mig i kragen och göra det. Har ju faktiskt degat i soffan mest hela dagen. Men då är det bäst att göra det nu direkt för klockan tickar...


Kommentarer
Postat av: S

haha ska inte dricka så mkt imorgon, har två - tre öl, du får isf ha lite koll på mej:F

2009-07-24 @ 00:21:29
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0