2009-07-20 (14.10)

Nu vill jag inte gå händelserna i förväg, men jag har fått kontakt med en tjej som behöver medryttare till sin häst. Hästen kommer stå stallad bara ca 6 km från oss, vilket i så fall innebär att jag kan cykla dit. För er som kommer ihåg min lilla lista jag skrev ner i bloggen för någon vecka sen förstår då också att om det skulle funka med den hästen så kan jag då stryka 2 punkter på min lista direkt eftersom jag då inte behöver skriva upp mig på spinningpass utan istället cykla till stallet. Hoppas verkligen att det kommer funka! Hästen kommer ner till Linköping i augusti, så vi får se hur det blir!

På tal om listan också så kommer jag med största sannolikhet få mer jobb för Philip morris resten av sommaren och hösten, så då hoppas jag på att kunna stryka den punkten också!

¤ Få med jobb för Philip Morris
¤ Få ett deltid/tim jobb på en blomsterbutik i stan
¤ Få tag på en medryttarhäst
¤ Börja på spinningpass igen

¤ Fixa iordning vår lägenhet (med pengarna jag ska få för att fixa Calles lägenhet)
¤ Hälsa på folk jag inte träffar så ofta
¤ Kunna köpa en härlig höstgarderob med nya kläder, skor och jackor
¤ Tatuera mig

Kommentarer
Postat av: S

Grattis till att få stryka lite punkter på listan:) håller tummarna för att allt kommer gå bra med hästen och sådär:)

2009-07-20 @ 17:36:40
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0