2009-07-19

Nu är jag hemma från Hultsfred. Åkte vid 6 i morse och kom hem vid 8, då blev det sängen direkt eftersom jag inte sovit något innan. Vaknade för typ en halvtimme sen, skönt att vakna hemma! Helgen har bestått av typ 85% jobb, 10% sömn och 5% sjukdom. När vi kom fram i fredags så blev det bara massa slapp i solen i trädgården till huset som var hyrt. Vid 5 började vi jobba, men körde bara till 8. Efter det korta jobbpasset skulle vi iväg på grillfest. Hade dock fått ont i huvudet under eftermiddagen och det resulterade i vad vi tror var ett extremt migränanfall. Det var typ det läskigaste jag varit med om, det kändes som att någon hade kilat fast mitt huvud och försökte spränga det, innan vi kom iväg till sjukstugan på festivalområdet låg jag på toalettgolvet, skakade i hela kroppen, spydde, blödde näsblod och var typ helt okontaktbar (var ju tvungen att liva upp stämningen lite tyckte jag). Som tur var så gick det över nästan lika fort som det kom så det blev en tidig kväll. Gårdagen bestod av 12 timmars jobb, lite musik och en jävla massa folk.

Lägger in bilder senare, har inte orkat lägga över dom på datorn.

Kommentarer
Postat av: S

men herregud maja, lite sånt som jag fick vara med i förra lördagen, läskigt är det iaf! Hoppas du mår bättre nu!<3

2009-07-19 @ 18:50:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0