2009-07-16

God morgon (13.52)! Tog en riktigt lång sovmorgon, även om det kanske var dumt. Jag ska nämligen åka här ifrån imorgon klockan 05.00 så jag borde gått upp tidigt så jag kan somna ikväll. Men det var faktiskt planerat att jag skulle sova ut, dels för att det är skönt, dels för att jag vill hålla mig vaken ikväll när Micke kommer hit (Olofs kompis) och dels för att kunna sova i bilen imorgon på väg till Hultfred och Sonisphere. Tycker att det ska bli skitkul att få åka iväg och jobba lite igen, största pluset är ju omständigheterna jag jobbar i och sen den här gången kommer jag ju inte vara borta lika många dagar så jag slipper sakna min älskling så mycket.



Dagen kommer väl mest bestå av att handla lite festligt käk tills ikväll, tänkte bjuda Micke på en jättegod Saffranspasta och Olofs pappa gjorde sist dom var här. Sen måste jag packa och plocka iordning i lägenheten. Får se om jag hinner ge mig ut och jogga runt ån också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0