2009-07-14

Har inte haft lust att blogga något idag, men tänkte i alla fall sammanfatta vad jag haft för mig under dagen. Först var vi på AMS igen för att fylla i den där jävla lappen om vad man sökt för jobb. När vi kom hem så satte jag igång att städa. Har städat i flera timmar idag, men nu är det rent och snyggt i hela längenheten. Har strykt och hängt upp några gardiner i sovrummet som jag bara tänkte ha provisoriskt, men det blev riktigt snygg så dom får nog hänga där ett tag ;). Mitt i städningen så kom jag på att vi behöver en mattpiska (har lånat grannens varenda gång) och sen har älsklingen äntligen fixat med tv-antennen så då ville jag häfta fast den längst väggen och vi hade inga sånna grejer så vi åkte till Clas Ohlson och köpte mattpiska och sånna sladdhållarspikar (vet inte vad det heter). Sprang in på Åhléns och köpte en ny badrumsmatta också. När vi var inne på Åhléns så ringde Elin och ville ses, hon kom hem till oss och var här i typ 5 minuter för hon var tvungen att åka hem för hon hade visst dubbelbokat sig. Det var i alla fall trevligt att träffa henne. När jag sen tillslut var klar med städningen så gick vi ut med Toffe för han skulle få busa med en grannhund. Dom busade fram till nu och nu ligger han utslagen på golvet. Jag ska snart börja med maten, sen ska jag fixa naglarna, läsa i Cosmo som damp ner i brevinkastet idag och efter det ska jag slänga mig i soffan och kolla på My new BFF. Japp, ungefär så har och kommer min dag se ut. Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0