2009-07-12

Usch, jag har haft en massa konstiga drömmar inatt. Inga mardrömmar men bara sånna som man blir helt snurrig av! Börjar faktiskt bli lite nervös för att åka gocart nu, dom där rackarna skulle gå i 80 km/h och så fort har jag inte ens kört med en bil ;) Haha! Om jag inte skriver något mer i bloggen sen så dog jag väl antagligen. Hoppas att jag tar mig runt banan oskadd i alla fall!

Mitt största bekrymmer är dock vad fan man ska ha på sig, för man vill ju inte direkt klä upp sig för att åka gocart, men sen vill man ju inte käka på restaurang sunkig?! Får försöka hitta något mittemellan... Om jag har något sånt.

Nu; tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: S

Du ska komma hem välbehållen!:D Hoppas det var roligt med Go Cart:D

2009-07-12 @ 14:18:10
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0